Avtaler

Hvordan bli en del av StartOpp?

-

Første steg inn i StartOpp-miljøet er at det avtales et møte med en av våre etablererveiledere.

På et slikt møte må man presentere idéen sin, og fortelle litt om hvor langt man har kommet i arbeidet.

Ut i fra dette møte blir bedriften og veilederen enige om hvilken kategori bedriften ligger under.

Kategoriene avgjør hvor mye bedriften eventuelt må betale hver måned.

Det er tatt utgangspunkt i at bedrifter kan benytte seg av StartOpp-lokalet i inntil 12 måneder, og etter det skal bedriften ha kommet så godt i gang at de har mulighet til å leie egne lokaler eller kontor i et bedriftkollektiv. 

Avtaler

-

Avtalen inneholder retningslinjer for bruk av lokalet. Hva som forventes av utleier og hva som forventes av de som benytter seg av lokalet. 

Under er det et utdrag fra kontrakten som lister opp de fire avtalekategoriene.

Den fjerde kategorien gjelder godt etablerte bedrifter som ønsker å benytte seg av StartOpp-lokalet i forhold til pendlerplasser.  

-

Kontakt

Ann Kristin Ødegård
Etablererveileder
ann.kristin@mtnu.no 
tlf: 919 10 797

-

Karsten Pedersen
Bedriftsrådgiver
karsten@mtnu.no
tlf: 938 92 242

-

Ingebjørg Synnøve Tegdal Halvorsen
Prosjektleder
ingebjorg@mtnu.no
tlf: 928 56 513

-

Kristian Wåla Dahl
Driftsansvarlig, StartOpp
kristian.dahl@mtnu.no
tlf 453 930 39

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.